Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
51
Sierociniec / Jadalnia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 22:11:52 »
Jadalnia zawsze pełna jedzenia.

52
Sierociniec / Opuszczony pokój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 22:09:47 »
Jeden z tych zaniedbanych pokoi, które są zamknięte. Tam już nikt nie przebywa, gdyż są w złym stanie.

53
Sierociniec / Salon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 22:07:07 »
Mały pokoik z kanapą, telewizorem i stoliczkiem po środku pokoju

54
Sierociniec / Przedpokój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 22:05:22 »
Przedpokój w sierocińcu.

55
Akademia / Obserwatorium
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 22:01:11 »
Miejsce szkoleń młodych Alchemików.

56
Ministerstwo / Gabinet Głównego Ministra Alchemii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 21:57:33 »
Miejsce w którym często przebywa ''Głowa Alchemii''.

57
Ministerstwo / Budynek Ministerstwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 21:25:52 »
Wieżowiec widoczny z zewnątrz. Ma wiele pięter i na każdym z nich jest ukryte coś ważnego. Coś o czym tylko najwyższe głowy Ministerstwa śmieją mówić.

58
Informacje / Fabuła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 18:47:47 »
Mamy XXI wiek. Epoka Współczesności i pokoju między ludźmi. Niestety, pokój został zakłócony przez Demony, które z niewiadomych powodów przybyły do naszego świata. Alchemicy starają opanować nagły wzrost Demonów a Mieszkańcy są nieświadomi, że między nimi, w ich otoczeniu szpanują Demony. W nagłych przypadkach, gdy Demony zaczęły tracić swe ciało, wybierali śmiertelnika na Gospodarza. Zaczęły wyniszczać ich od środka jak narkotyk. Alchemicy zaczęli być niezdolni z walką z Demonami. Ich cały trud szedł na marne, więc postanowili pieczętować Demony w ciałach Mieszkańców i pilnować ich. Do Ministerstwa Alchemii dołączył nowy młody człowiek - Rascal. Jako nowy przełożony zaczął sobie dawać radę z opanowaniem Demonów na świecie. Jednak, trzy wielkie Antychrysty; Belzebub Pan Życia, Lucyfer II Pan Czasu i Mephistopheles II Pan Chaosu zaczęli nękać nie tylko Mieszkańców, ale i Ministerstwo. Trzej wielcy bracia zostali po latach pokonani. Belzebub jest osłabiony, Lucyfer II nie żyje a Mephistopheles II jest zamrożony. Nie tylko Demony osłabły. Głowa Ministerstwa Alchemii - Rascal został Anemonem Lucyfera II. Czy Demony zapanują nad naszym światem, czy Alchemikom uda się nad tym zapanować?
59
Zapisy / Do wypełnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 06, 2014, 11:16:01 »
Zakładasz nowy wątek w odpowiednim miejscu (Alchemicy/Demony/Mieszkańcy) i wypełniasz wszystkie informacje.

Alchemicy

Pełne Imię: (imię i nazwisko, jeżeli nie posiada nazwiska to tylko imię)
Przezwisko:
Tytuł: (na razie zostaw puste)
Wiek:
Data urodzenia:
Płeć:
Rodzina:
Pochodzenie:
Stan cywilny:
Typ:
Praca:
Charakter:
Wygląd:
Historia:
Moc:
Statystyki:
Siła -
Szybkość -
Zręczność -
Kondycja -
Inteligencja -
Inne:

Demony

Pełne imię: (imię i nazwisko, jeżeli nie posiada nazwiska to tylko imię)
Wiek:
Płeć:
Pochodzenie:
Rok przybycia na ziemię:
Typ:
Gospodarz: (jeżeli nie ma zostaw puste)
Charakter:
Wygląd:
Historia:
Moc:
Statystyki:
Siła -
Szybkość -
Zręczność -
Kondycja -
Inteligencja -
Inne:

Mieszkańcy

Pełne imię: (imię i nazwisko, jeżeli nie ma nazwiska to tylko imię)
Przezwisko:
Wiek:
Data urodzenia:
Płeć:
Rodzina:
Pochodzenie:
Stan cywilny:
Typ:
Gospodarz: Tak/Nie + Imię Demona
Praca:
Charakter:
Wygląd:
Historia:
Moc: (wypełniają tylko Anemony lub Gospodarze)
Statystyki:
Siła -
Szybkość -
Zręczność -
Kondycja -
Inteligencja -
Inne:

1. Pełne Imię
- Imię powinno być nazwą Twojego nicku.
- Nie powinno zawierać cyfr i być pisane PoKEmoNeM, bądź CAPSEM.
- Może zawierać tylko litery
- Nie może być wulgarne i obrażające.

2. Przezwisko
- Przezwisko powinno być wyjaśnione dlaczego tak a nie inaczej.
- Nie może być wulgarne i obrażające.

3. Tytuł
- Tytułu są wyłącznie dla wybitnych Alchemików.
- Nie możesz sobie wybrać tytułu. Musisz mieć na to zgodę.
- Tytuł powinien zaczynać się określeniem i mieć końcówkę ,,Star'', np. Blackstar, Whitestar, Daggerstar, itp.

4. Wiek i rok przybycia na ziemię
- Alchemicy i Mieszkańcy liczą normalny wiek - ludzki.
- Demony podają wiek w którym przybyły na ziemię.

5. Data urodzenia
- Dzień w którym Alchemik bądź Mieszkaniec się urodził.
- Demonów nie dotyczy. Żyją dość długo i nie potrzebna jest ta informacja.

6. Płeć
- Każdy wie co trzeba wpisać.
- Demony mają prawo bycia hermafrodytą.

7. Rodzina
- Rodzina którą posiada Alchemik bądź Mieszkaniec.
- Demony się nie rodzą. One powstają z Ognia Piekielnego. Nie mają rodziny.

8. Pochodzenie
- Każda istota pochodzi z danego kraju; Rosja, Anglia, USA, itp.

9. Stan cywilny
- Wolny, czy zajęty?
- Demony nie muszą szukać drugiej połówki - w końcu one powstają, a nie się rodzą.

10. Typ
- Alchemicy; Anemon/Zwykły Alchemik/Star. Mogą być nawet dwoma naraz, np. Anemon i Star, Anemon i Zwykły Alchemik. Nie może być Zwykły Alchemik i Star.
- Demony; Antychrysty/DevZero/Demon. Mogą być tylko jedną odmianą.
- Mieszkańce; Anemon/Zwykły Mieszkaniec.

11. Gospodarz
- Gospodarzem jest Mieszkaniec. Może stać się Gospodarzem, jeżeli tylko się zgodzi.
- Tylko Gospodarze słyszą co mówi do nich demon, który siedzi w ich ciele.
- Demon odczuwa to samo co Gospodarz; radość, smutek itp.
- Anemon to Mieszkaniec, bądź Alchemik (który wcześniej był mieszkańcem) i miał w sobie Demona.

12. Praca
- Mieszkańce i Alchemicy mają pracę z której się utrzymują na co dzień.
- Zwykle Alchemicy udają zwykłego Mieszkańca, dlatego zatrudniają się w miejscu w którym często przebywa Gospodarz, bądź Demon.

13. Charakter
- Powinien być dobrze dopracowany.
- Nie powinno być tam, że jest zwinny itp.

14. Wygląd
- Awatar powinien być wyglądem postaci.
- Demony mogą przybierać wyglądy zwierząt.
- Alchemicy i Mieszkańce mają jeden pierwotny wygląd.

15. Historia
- Historia to przeszłość w której piszemy co się stało. W przypadków Demonów to może być nawet XIV wiek, lecz w przypadku Alchemików i Mieszkańców to krótki czas.

16. Moc
- Moc Alchemika praktycznie niczym się nie różni od mocy Demona, ale jest jeden haczyk - musi mieć odpowiednie zdolności by posiąść taką moc.
- Mieszkańcy otrzymują moc demona tylko wtedy kiedy ich demon umiera i stają się Anemonem.
- Zwykłe Demony mają jedną moc, Dev'y Zero mają jedną moc - lecz jedyną w swoim rodzaju, Antychrysty mają kilka mocy, którymi się posługują.

17. Statystyki
- Każdy wie za co odpowiadają statystyki. Każda jednak rasa ma odpowiednią ilość punktów do rozdania. Można takie informacje znaleźć tutaj.

18. Inne
- Inne informacje na temat postaci. Może posiadać zwierzątko, jakieś upodobania, nienawiści itp.
60
Informacje / Statystyki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 05, 2014, 16:56:49 »
Statystyki są jedną z informacji na temat Twojej postaci.

Siła:
Szybkość:
Zręczność:
Kondycja:
Inteligencja:

Alchemicy

Zwykli Alchemicy:
300 pkt

Ministerstwo:
500 pkt

Zaawansowani Alchemicy (Star'y):
1000 pkt

Demony

Demony:
300 pkt

Dev Zero:
500 pkt

Antychrysty:
1000 pkt

Mieszkańcy

Zwykli Mieszkańcy:
100 pkt

Gospodarze:
200 pkt

Anemony:
300 pkt
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
endriuadventurezg wilcze-zycie wilczyindex wolfs-rain krwawawataha