Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Mieszkańce / Odp: Zuzm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 09, 2014, 14:46:35 »
akcept i oczywiście ^^
2
Wolne pogaduchy / Wszystko o niczym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuzm dnia Wrzesień 08, 2014, 22:00:12 »
Cały spam i reszta syfu na temat nijaki.
3
Mieszkańce / Odp: Zuzm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuzm dnia Wrzesień 08, 2014, 21:59:18 »
Moge mieć towarzysza?
4
Aktualności / Pogoda
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 17:04:24 »
Co jakiś czas będzie aktualizowana pogoda.
5
Informacje / Regulamin
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 17:02:41 »
1.
Zarejestrowani użytkownicy mają obowiązek stworzenia zapisu, a po jego akceptacji do czynnego udziału w fabule.

2.
Surowy zakaz blokowania postaci innego użytkownika. Jeśli nie masz czasu aby odpisywać, nie bierz udziału w fabule.

3.
Fabuła forum opiera się na tematyce luźnej, fantastycznych.

4.
Możliwy jest jeden atak w poście na jednego użytkownika oraz jeden unik; Jeżeli atakują Cię 3 osoby możesz wykonać 3 ataki.

5.
Ataki i uniki podczas walk, oraz polowania piszemy w czasie niedokonanym, przykłady:
"Odskoczył w bok, mając nadzieję na uniknięcie ataku."
"Cisnął potężną kulą ognia w jego stronę licząc na to, iż trafił."
"Rzucił się wprost do jego szyi, chcąc udusić przeciwnika." (w przypadku Demona Wilka/Kota)

6.
Pamiętaj, że jest to forum fabularne, tak więc wszelakie rany i uszczerbki na zdrowiu obowiązują w każdej lokacji.

7.
Dopuszcza się edycję postów fabularnych zanim pojawi się kolejny, napisany przez innego usera. Nie możesz również edytować postu, gdy zostaną odjęte/dodane zań punkty HP, przedmioty. Nie dotyczy poprawy błędów: Ortograficznych, interpunkcyjnych, logicznych itd...

8.
Odradzamy pisania "przyszedł/wyszedł", albowiem w jednym poście mają się znajdować co najmniej 3 zdania (Nie dotyczy dialogów). Miło by było zobaczyć opis odczuć postaci i/bądź opis terenu, pogody, etc.

9.
Podczas akcji złożonych (czyt. walk, polowań), w których bierze udział więcej niż 3 osoby, należy uważnie śledzić rozwój akcji. Jeżeli napiszesz wiadomość o podobnej treści, którą stworzył przed Tobą ktoś inny, musisz ją natychmiastowo zmienić, bądź poprosić moderatora/administratora o usunięcie.

10.
Dopuszczalne są w fabule lekkie formy erotyzmu, jednakże zachowaj umiar i nie twórz pornografii, gdyż nie jest to forum dla zboczeńców, a przebywające tu osoby w większości nie są pełnoletnie; Za niesmaczne i nieodpowiednie treści będą leciały bany bez ostrzeżenia; Polecamy na początku posta napisać wyraźne "+18".

11.
Surowy zakaz atakowania postaci na jej terenie. Ma to być w pewnej mierze sanktuarium, w którym przeciwnicy odpoczywają i leczą rany. Nie dotyczy to sytuacji, kiedy musisz się bronić po wtargnięciu na teren wroga.

12.
Zabrania się atakowania postaci, która dawno opuściła teren, bądź skryła się w niedostępnym miejscu. Zakazane jest również odkopywanie akcji, gdy ta już się zakończy.

13.
Należy zwracać uwagę na otrzymywane obrażenia. Podczas walki, administratorzy oceniają celność ataku oraz ilość HP jaką on zabiera.

14.
Podczas walk należy zwracać uwagę zarówno na statystyki, jak i moce, wielkość, wagę.

15.
Surowy zakaz bytowania postacią niepokonaną, tu: Bez emocjonalna, nie czująca bólu, obojętna na wszelakie obrażenia.

16.
Na forum można zabijać jedynie posiadając uprzednio pozwolenie właściciela postaci, bądź administratora. Powyższa reguła nie dotyczy kary śmierci narzuconej przez ''wodza na zdrajcę klanu''.

17.
Nie pisz za kogoś. Zakazane jest tworzenie postów w których rozpiszesz się co robi druga osoba - tylko i wyłącznie ona o tym decyduje.

18.
Nie pisz emotikon w fabule jako wskaźników nastroju, ten trzeba dokładnie opisać.

19.
Surowy zakaz przebywania w dwóch (i więcej) miejscach na raz.

20.
Nie jesteś pępkiem świata. Nie proś dniami o rozgrywkę fabularną, po prostu dołącz do już istniejącej. (Wbrew pozorom nie gryziemy)

21.
Żeby usłyszeć czyjąś rozmowę, musisz w tym miejscu już przebywać. Wszelakie posty pod koniec akcji, gdzie zamieszczona będzie informacja o zapoznaniu się z daną sytuacją będą nieważne.

22.
Wiedza użytkownika nie jest wiedzą postaci. Jeżeli nie byłeś/aś przy jakiejś akcji - nic o niej nie wiesz. Dotyczy to również imion postaci, ich specjalnych umiejętności oraz rang.

23.
Zakaz magicznego pojawiania się w miejscu akcji. Gdy na jednym z terenów walczą postacie czwórki użytkowników, Ty nie możesz rzucić wszystkiego i stwierdzić, że "idziesz na spacer", magicznie trafiając w miejsce potyczki. Jest to traktowane jako łamanie tego punktu regulaminu, oraz powyższego. (22)

24.
Przed wszelakimi krwawymi opisami masakrowania czyjegoś ciała należy dopisać wyraźne "+18".

25.
Jeżeli obserwuje Cię postać niewidzialna, nie możesz napisać, iż "masz przeczucie, że ktoś Cię obserwuje".
Jest to traktowanie jako łamanie tego punktu regulaminu oraz 22.

26.
Mocy rangi można używać raz na tydzień.

27.
Moce takie jak: hipnoza, zmniejszone obrażenia, niewidzialność (I tym podobne) mają obowiązek posiadać ograniczenie, czyli ilość postów przez które będą trwały, a po przekroczeniu limitu wygasną. Administracja ma pozwolenie do niezaakceptowania KP, jeśli moce będą przedobrzone.

28.
Obowiązkiem każdego z nas jest wykonywanie wybranego fachu. Nauczyciel powinien uczyć, zielarz tworzyć maści i mikstury, pisarz pisać, i tak dalej.

29.
Zakazane są trwałe rany fizyczne. Nie można wydłubywać oczu, wyrywać uszu, łap, ogona, skrzydeł, czy łamać rogów. Dozwolone jest to jedynie za zgodą właściciela postaci.

30.
Postacie mogą mieć towarzyszy, czyli zwierzęta, które będą nam towarzyszyć w fabule. Nie mogą one być większe od kotowatego i psowatego. Dopuszczalne są istoty takie jak: ptactwo, gryzonie, jaszczurki, węże etc. Nie mogą to być wymyślone stwory takie jak: smoki, gryfy, feniksy, mantykory, duchy etc. Nie mogą oni nam pomagać w walkach, polowaniach itp. Każdy może mieć tylko jedno zwierze.
6
Informacje / Wyjaśnienie/Słowniczek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 16:52:18 »
Słowa których nie rozumiecie? Są tutaj!

Anemon - Gospodarz zmarłego Demona
Gospodarz - Mieszkaniec, którego ciało jest zamieszkane przez Demona
Alchemik - wyszkolony Mieszkaniec zdolny do zwalczaniu Demonów
DevZero - dev z jedyną w swoim rodzaju mocą
Antychryst - Arcydemon posiadający kilka mocy i wielką siłę
Ministerstwo Alchemii - organizacja zajmująca się wytępieniem Demonów
Krąg Pentagramu - łącznik między światem ludzi i Demonów
Sigle - znak rozpoznawczy Demonów Lucyferów (pod okiem)

Co jakiś czas będę dopisywać nowe znaczenia.
7
Informacje / Typy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 16:47:35 »
Wcześniej już chyba zauważyłeś/aś coś o ,,Typach''. Więc każda rasa dzieli się na kilka typów.

Typy Alchemików

Star

Jest to Alchemik o wybitnych zdolnościach. Wyróżnia się nie tylko inteligencją ale i szczerością i lojalności do Ministerstwa Alchemii. Jak każdy Alchemik jest na wagę złota. Większość Star'ów uważa się, że są najlepsi i nie do pokonania, lecz się mylą. Każdy z nich wyróżnia się siłą i zręcznością w walce. Niektórzy z nich popisują się swymi umiejętnościami inni zachowują to dla siebie a jeszcze inni nic o tym nie wspominają.

Alchemik

Zwykły Alchemik jest to osoba, która jeszcze nie skończyła szkolenia, bądź pomaga w Ministerstwie lub Star'om. Szkolenie Alchemika rozpoczyna się za młodu czyli zwykle kiedy skończy 8 lat, a kończy się kiedy skończył 16 lat. Umiejętności Alchemika są różne. Zwykle, jeżeli Alchemik skończył swe szkolenie i jego umiejętności opierają się na sile i zręczności, mogą zostać Star'ami, lecz jeżeli wyróżniają się inteligencją - mogą zacząć pracować w Ministerstwie.

Alchemik-Anemon

Jest to Mieszkaniec, który ukończył szkolenie na Alchemika, lecz wcześniej on był Gospodarzem. Zyskał on moc Demona, który w nim przebywał. Zazwyczaj są spokojni i rzadko kiedy się denerwują. Ministerstwo uważa ich za Alchemików pełnych informacji na temat Demonów i ich umiejętności, lecz rzadko zgadzają się, żeby przeprowadzać na nich testy.

Typy Demonów

Arcydemon (Antychryst)

Najsilniejszy Demon jaki jest. W historii demonów można wyróżnić wśród nich trzy szychy;
Pan Życia - Lord Belzebub
Pan Czasu - Lord Lucyfer II
i Pan Chaosu - Lord Mephistopheles II
Wszystkie Arcydemony posiadają kilka mocy i sławią się tym, że mają ''więcej niż inni''. Ogólnie Alchemia bardzo mało wie na temat Antychrystów i ich zachowań. Każdy z nich różni się tzn. Siglami, czyli znakami pod oczami, u jednych są to krzyże a u jednych to są kropki lub ''łezki''. Zwykle takie znaki mają Lucyfery - Demony z zdolnościami wzrokowymi.

Dev Zero

Jest to Demon o niebywałej sile i mocy, która jest jedyna w swoim rodzaju. Zwykle takie osobniki wyglądają jak zwykłe Mieszkańce.  Od Antychrystów różni je to, że nie posiadają kilka mocy na raz tylko mają jedną i najsilniejszą, która się powtarza u innych Demonów, lecz jest słabsza, oraz to, że nie posiadają sigli pod oczami. Zero zwykle były podwładnymi Arcydemonom, ale od upadku Lorda Mephisto rzadko się z nimi zadają.

Demon

Demon to Demon. Zwykły Demon nie różniący się niczym specjalnym oprócz tego, że często bawią się w znajdywanie Gospodarzy. Często również bawią się portalem Kręgiem Pentagramu, który łączy świat Demonów i ludzi. Posiadają jedną moc. Zwykle robią na złość Ministerstwu. Mogą przyjmować wygląd jaki im się zachce, np. człowieka, kota, psa itp.

Typy Mieszkańców

Anemon

Mieszkaniec, który był Gospodarzem. Kiedy umarł mu Demon, ten zyskuje moc, którą posiadał i lepsze umiejętności, np. jest mądrzejszy, silniejszy itp. Czasem Anemony chcą dołączyć do Alchemii, ale rzadko się to zdarza. Anemony są niebywale ostrożne i cwane. Większość się boi, że złapią ich Alchemicy ale jest i też taka część buntowników, która nie ma zamiaru im się poddać.

Mieszkaniec

Zwykły człowiek. Nie wyróżnia się niczym specjalnym. Może wstąpić do Alchemii, bądź podjąć pracę w innym miejscu. Zazwyczaj żyją w niewiedzy, że oprócz ich są jeszcze Alchemicy i Demony.
8
Informacje / Bank
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 16:14:57 »
Bank w którym przetrzymujemy srebrne monety. Jest to nasza waluta, którą się posługujemy. Co tydzień (czas wypłaty) lisa będzie aktualizowana. Początkowo wszyscy mają 200 srebrnych monet.

Fred ''Rascal'' Anderson - 200 srebrnych monet
Melancholia Zuzm Blue - 200 srebrnych monet
9
Informacje / Prace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 16:12:47 »
Prace Mieszkańców

Nauczyciel (0/3) - 60 srebrnych monet



Lekarz (0/3) - 50 srebrnych monet



Zielarz (0/3) - 40 srebrnych monet



Pisarz (0/5) - 40 srebrnych monet





Malarz (0/5) - 40 srebrnych monet





Szpieg (0/5) - 50 srebrnych monet





Płatny Zabójca (0/4) - tyle ile będzie chciał, żeby mu zapłacono




Ochroniarz (0/3) - 60 srebrnych monet



Handlarz (0/?) - tyle ile sobie wyhandluje





Grabarz (0/2) - 30 srebrnych monet


Prace Alchemików

Minister Alchemii (1/1) - 80 srebrnych monet
• Fred ''Rascal'' Anderson

Nauczyciel w szkole Alchemików (0/3) - 70 srebrnych monet



Szpieg (0/4) - 60 srebrnych monet




Alchemicy mogą również mogą brać prace dla Mieszkańców, tak samo Demony, które wyglądają jak zwykli ludzie.
10
Historie / Historia Demonów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rascal dnia Wrzesień 08, 2014, 15:56:42 »
Średniowiecze to był okres nieustannych walk. Wiele plemion i księstw uważało, że wszystkie te bezustanne wojny są przez Demony z świata podziemnego. Wiele ludzi się zgadzało z tym, ale byli tacy co mieli inne zdanie na ten temat. A mianowicie same Demony. Trzy wielkie szychy w świecie Demonów; Lord Belzebub, Lord Lucyfer II i Lord Mephistopheles II stawili się przeciwko ludziom. Pan Życia Belzebub nie chciał się plątać w takie przyziemne sprawy, Pan Czasu Lucyfer II był pokojowo nastawiony do ludzi, zaś Pan Chaosu Mephisto II chciał wszelkimi sposobami pozbyć się ludzi. Walki między Demonami po stronie Lorda Mephisto a Mieszkańcami była zaciekła. Demony przegrywały liczebnością, lecz Mieszkańcy brakiem specjalnych umiejętności. Wiele lat wojny nie sprzyjały to Demonom i Mieszkańcom. Mephistopheles został schwytany przez Mieszkańców i został unieszkodliwiony. Demony stojące po stronie Pana Chaosu wycofały się. Widząc to Lord Lucyfer nie mógł znieść porażki brata i postanowił przemówić Mieszkańcom do rozsądku. Nie chciał z nimi walczyć, lecz ilekroć chciał się z nimi widzieć, byli do niego agresywnie nastawieni. Nie jeden raz Mieszkaniec został Anemonem Lorda Lucyfera II, żeby móc z nimi porozmawiać, lecz wszystko było na marne. Pan Czasu poprosił o pomoc swego drugiego brata - Belzebuba. Jego nie obchodziły takie sprawy, lecz zainteresował się faktem, że Mephisto został unieszkodliwiony. Z powodu, że wszyscy trzej są Arcydemonami - powinni trzymać się razem i sobie pomagać. Łaskawie Pan Życia postanowił pomóc Lucyferowi. Wiele wieków minęło od czasu kiedy Mephistopheles został przymknięty. Lucyfer wiele czasu spędził z Belzebubem i planowaniu żeby uwolnić Pana Chaosu. Niestety nic im to nie wychodziło. Wiele wojen jeszcze czekało Demony i Ludzi, ale to był dopiero początek. Z czasem Belzebub zaczął chorować a Lucyfer po raz kolejny wybrał sobie Gospodarza - Alchemika Freda Andersona. Niedługo po tym zmarł. Belzebub został sam w Piekle dowodząc Demonami, a Mephistopheles jest zamrożony w lodzie po dziś dzień.
Strony: [1] 2 3 ... 6
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
julandia eneaekstraliga2014 sith my-very-cats naszawiara